Pet Snake Forum And Discussion Board


Go Back   Pet Snake Forum And Discussion Board > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: lovesnuffles
Forum: Boas 12-02-2012, 01:44 AM
Replies: 2
Views: 1,486
Posted By lovesnuffles
Don't worry, the snake won't try any harder to...

Don't worry, the snake won't try any harder to escape than what it's doing now. Dogs aren't typical snake food, and boas tend to be a lazy bunch anyways. They like easy prey. Dogs are not easy prey.
Forum: General 09-14-2012, 05:55 AM
Replies: 14
Views: 3,998
Posted By lovesnuffles
You'll learn what's normal as time passes. Lord...

You'll learn what's normal as time passes. Lord knows I was a wreck with my first two x.x Yes, two. Because I lost the first one, and the day after I got a replacement, first one shows up. Woops!...
Forum: General 09-12-2012, 04:18 AM
Replies: 14
Views: 3,998
Posted By lovesnuffles
Oh my x.x Massachusetts lol. Now I shall forever...

Oh my x.x Massachusetts lol. Now I shall forever read every post you make in my boyfriend's voice :P He's from Boston. Constantly picking on him about his accent ((I'm in Louisiana)).

Don't worry...
Forum: General 08-28-2012, 04:34 PM
Replies: 4
Views: 1,444
Posted By lovesnuffles
vvcv6fbgvfg xt ^^My son's thoughts about...

vvcv6fbgvfg xt

^^My son's thoughts about that.

Also, I'd never wanna be on Alice's bad side o.o
Forum: General 08-28-2012, 04:32 PM
Replies: 14
Views: 3,998
Posted By lovesnuffles
Are you using lights or heating pads? I imagine...

Are you using lights or heating pads? I imagine lights? Which is why I say over the substrate, where the snake actually is. Under the substrate will insulate against the heat. But Denny has been...
Forum: General 08-26-2012, 04:34 PM
Replies: 14
Views: 3,998
Posted By lovesnuffles
Sounds like you're doing everything just...

Sounds like you're doing everything just perfectly.

1. Yes, some snakes tend to get aggressive during feeding times and calm back down after they've eaten. Completely normal.

2. He'll go to the...
Forum: General 08-24-2012, 03:25 PM
Replies: 11
Views: 2,797
Posted By lovesnuffles
Raptor, I can barely spell Guinevere xD And you...

Raptor, I can barely spell Guinevere xD And you want me to use THAT?!
Forum: General 08-20-2012, 05:16 PM
Replies: 5
Views: 1,349
Posted By lovesnuffles
Really? The males get larger? Lol, that's...

Really? The males get larger? Lol, that's different. He is really pretty though. Very cute face!!
Forum: General 08-20-2012, 05:14 PM
Replies: 11
Views: 2,797
Posted By lovesnuffles
I'll probably build a large custom cage for her....

I'll probably build a large custom cage for her. Probably something to rival Cages By Design. A nice furniture piece cage, so she can be on display always in my living room :)
Forum: General 08-19-2012, 02:18 AM
Replies: 2
Views: 1,014
Posted By lovesnuffles
Lol, nice title. And yay Queenie!! Now if only my...

Lol, nice title. And yay Queenie!! Now if only my fasters would eat :(
Forum: General 08-19-2012, 02:17 AM
Replies: 11
Views: 2,797
Posted By lovesnuffles
Hehe :D Thanks guys. Her name is Gwen. As in...

Hehe :D Thanks guys. Her name is Gwen. As in Guinevere. My boyfriend and I just got done watching Camelot and he's stuck on King Arthur and that time right now lol. Personally, I wanted to name her...
Forum: General 08-12-2012, 03:32 PM
Replies: 11
Views: 2,797
Posted By lovesnuffles
New Baby

Lookit her. I'm so freaking in love! My first burm, she's so awesome!

http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/431077_2306068868155_410021409_n.jpg...
Forum: General 08-07-2012, 03:21 PM
Replies: 9
Views: 1,937
Posted By lovesnuffles
Thanks guys :D They're awesome lol. They make me...

Thanks guys :D They're awesome lol. They make me not be able to wait til next breeding season. I'm having so much fun with them :P
Forum: General 07-31-2012, 04:22 AM
Replies: 9
Views: 1,937
Posted By lovesnuffles
They're all out :] The last one finally came out...

They're all out :] The last one finally came out last night. I had to coax him a bit, but he finally got it ;]

This is the first one. A little female....
Forum: General 07-23-2012, 07:00 AM
Replies: 9
Views: 1,937
Posted By lovesnuffles
First Clutch update!!

So I just broke down at cut the eggs lol ... Two normals and a gorgeous mojave!! :D I'll post pics when they come out of their eggs. They're lazy now :( I hope they decide to come out soon though. I...
Forum: Member's Pet Pictures 07-23-2012, 06:58 AM
Replies: 7
Views: 1,995
Posted By lovesnuffles
Pretty!! She's a pretty big girl too!

Pretty!! She's a pretty big girl too!
Forum: General 06-18-2012, 01:44 AM
Replies: 12
Views: 3,263
Posted By lovesnuffles
I tried :( She was having no part of it

I tried :( She was having no part of it
Forum: General 06-16-2012, 05:35 PM
Replies: 12
Views: 3,263
Posted By lovesnuffles
That's what I do Denny, but I don't know the last...

That's what I do Denny, but I don't know the last time she ate and she's on the verge of death. So panicking is totally allowed now.
Forum: General 06-14-2012, 01:35 AM
Replies: 12
Views: 3,263
Posted By lovesnuffles
That's awesome Franky :D I'm afraid I'm...

That's awesome Franky :D

I'm afraid I'm going to lose my new mother :( She's not eating and she's very VERY thin ... I don't know when the last time she ate was. And I'm kinda scared I'm going to...
Forum: General 06-08-2012, 10:10 PM
Replies: 12
Views: 3,263
Posted By lovesnuffles
Yes it is Roy :D Though the new mama is refusing...

Yes it is Roy :D Though the new mama is refusing to eat and I'm getting very worried at this point D: I'm gonna go buy her a gerbil today. See if she likes that enough to eat. Gotta feed her...
Forum: General 06-01-2012, 10:57 PM
Replies: 12
Views: 3,263
Posted By lovesnuffles
Thanks Denny :D I'm a grandma at 22 <3 I'm very...

Thanks Denny :D I'm a grandma at 22 <3 I'm very happy :) I've been a bit bored lately and haven't had much to do, so I've been waiting and waiting on these eggs and they seemed like they were NEVER...
Forum: Boas 06-01-2012, 10:54 PM
Replies: 2
Views: 1,828
Posted By lovesnuffles
Sounds like Medusa is asking for a man ;) If ya...

Sounds like Medusa is asking for a man ;) If ya catch my drift. A ball python eating a medium rat is definitely of breeding age and weight, and yeah, it is a bit late in the season for breedings ......
Forum: General 06-01-2012, 10:51 PM
Replies: 12
Views: 3,263
Posted By lovesnuffles
First Clutch <3

I got my very first snake clutch ever <3 The breeding was a normal bp to a Mojave bp. So far, I've got three viable eggs, no slugs. I think she might have more eggs in her, so I'm trying sooo hard to...
Forum: General 05-21-2012, 06:40 PM
Replies: 8
Views: 2,022
Posted By lovesnuffles
LMFAO!! I see how it is :D

LMFAO!! I see how it is :D
Forum: General 05-21-2012, 08:20 AM
Replies: 8
Views: 2,022
Posted By lovesnuffles
Oh sure >.> Blame me!! I see how it is ...

Oh sure >.> Blame me!! I see how it is ...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.